loading...
عاشقانه نیکی
مسعود بازدید : 218 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (4)

 

وقتی که توی بغلتم تموم غم و غصه های دنیا از تو دلم پر میکشن

 

 

قلب من تو آغوش تو آروم میگیره هروقت دیدی دلگیرم فقط قــلبـتو

 

 

به قــلبــم بـچــســبــون

 

 


تقديم به چشمي كه اشكش منم، تقديم به اشكي

 

 

كه غمش منم، تقديم به شمعي كه پروانه اش منم،

 

 

تقديم به گلزاری كه گلش...تويي. وتقديم به

 

 

عشقي كه عاشقش منم

 

 


میان ماندن و نماندن فاصله تنها یک حرف ساده بود

 

 

از قول من

 

 

به باران بی امان بگو : دل اگر دل باشد ، آب از آسیاب

 

 

علاقه اش نمی افتد

 

 


راز چشمانت را هیچ کس نفهمید ولی من امروز

    

 

رازش را فهمیدم راز چشمانت رفتنت بود ...

 

 


چه کرده ای " تو " با دلــــــــم ؟ که از تو پیش دیـگران

 

 

گلایه هــــم که می کنم شـــــعر حساب می شود ...

 

 


به چشمانم دروغی گفتم گفتم که به خوابم میایی

 

 

شایدپلک هایم دمی ارام گیرند

 

 


دلم یه قایق می خواد پر از ارامش یه قایق که بره و بره

 

 

و تن سردمو با خودش ببره تا جایی که همه دنبالم

 

 

بگردن و دلشون واسم تنگ شه بگن اگه بود میزاشتیم

 

 

اون گلای تو باغچرو اب بده من حالا یه قایق پیدا کردم

 

 

ولی یه مشکل داره قایق ارامش من پارو نداره!!!!!!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1394/05/23 و 16:28 دقیقه ارسال شده است

وبت باحاله

این نظر توسط محسن در تاریخ 1394/05/19 و 12:57 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست خوبم
بازم بهم سر بزن خوشحال میشمشکلک

این نظر توسط راضیه در تاریخ 1394/05/17 و 9:05 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبی؟وب جدید مبارک مث وب قبلیت قشنگ و عالیهشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام ممنون و سپاسگزار. مرسی که بهم سر زدی

این نظر توسط 224 در تاریخ 1394/04/25 و 5:04 دقیقه ارسال شده است

سلام. جالبه موفق باشید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آ یا از این وبسایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 264
  • بازدید سال : 1,718
  • بازدید کلی : 13,318